Спектр діяльності

Розвиток суспільства, основні показники його життєдіяльності мають величезний вплив на зміни у свідомості, освіті та організації щоденної роботи кожного працівника і викладача. Вимогами часу є не тільки відданість своїй справі, а й важливість спіймати хвилю креативу, своєчасно запустити генератори навчально-методичної, патріотично-виховної і гуманітарно- просвітницької діяльності. У програмі розвитку аграрної освіти визначено, що підвищити її якість, можливо завдяки приведення освіти до міжнародних вимог, шляхом широкого вибору цифрових інноваційних моделей, методів і засобів навчання. Тому навчально-методична лабораторія ВСП «НФК ЗВО «ПДУ» має широкий спектр діяльності, а саме:

  1. організація і керівництво пошуково-дослідницької роботи здобувачів освіти;
  2. проведення моніторингу пошуково-дослідницької роботи здобувачів освіти і викладачів;
  3. співпраця з обдарованою молоддю та органами студентського самоврядування;
  4. координація роботи гуртків та студентського наукового товариства;
  5. просвітницький, волонтерський рух;
  6. робота з архівом коледжу;
  7. організація заходів щодо популяризації кращих досягнень здобувачів освіти і викладачів: на сайті коледжу, інформаційних стендах, педагогічних радах, адміністративних радах;
  8. музейна світлиця, організація екскурсій до музеїв селища і коледжу (Бойової і трудової слави);
  9. координація роботи голів ЦК, творчих груп; – організація і координація роботи студентського наукового товариства «Перші наукові кроки»;
  10. організація і планування роботи школи обміну досвідом для удосконалення і впровадження сучасних інтерактивних методів навчання;
  11. організація роботи по створенню методичного забезпечення навчально-методичної лабораторії: положень, інструкцій, анкет, рекомендацій, методичних розробок, інструктажів тощо;
  12. створення банку методичних розробок: з пошукової роботи, нових технологій, зразків планів гурткової роботи, звітно-плануючої документації;
  13. організація виставок кращих методичних розробок;
  14. організація методичних семінарів для здобувачів освіти і викладачів;
  15. організація та проведення науково-методичних та практичних конференцій і круглих столів.

Формами роботи навчально-методичної лабораторії є:

  1. наради з головами циклових комісій, керівниками творчих груп;
  2. семінари з методичного забезпечення і впровадження нових форм в навчально-виховний процес;
  3. аналіз і створення методичних рекомендацій для теоретичного і практичного циклу навчання;
  4. конференції з обміну досвідом, круглі столи, навчаючі семінари тощо. – публікації статей, рефератів, доповідей на сайті коледжу, періодичній пресі, журналах, інформаційних вісниках.

Навчально-методична лабораторія взаємодіє з:

  1. заступником директора з навчальної роботи та практичного навчання;
  2. завідувачем методичного кабінету;
  3. завідувачем відділення;
  4. головами циклових комісій;
  5. методистами;
  6. студентським самоврядуванням;
  7. спеціалістом з працевлаштування;
  8. бібліотекою;
  9. психологом та соціальним педагогом коледжу.